هیئت فرهنگی مذهبی عشاق الشهداء

پیرو و فدایی امام سید علی خامنه ای رهبر عزیز و نایب صاحب العصر و زمان (عج)

هیئت فرهنگی مذهبی عشاق الشهداء

پیرو و فدایی امام سید علی خامنه ای رهبر عزیز و نایب صاحب العصر و زمان (عج)

نویسندگان
پیوندهای روزانه

۱۸ مطلب در شهریور ۱۳۸۸ ثبت شده است

امام جمعه شوشتر:
اسرائیل غده سرطانی و نماد ظلم به جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: اسرائیل نمادی از استکبار و ظلمی آشکار به جهان اسلام است و باید با آن برخورد کرد و همه باید در این راستا تلاش کنند.

 
متکی در آستانه روز جهانی قدس:
هیچ نگاه و طرح تحمیلی بدون احقاق حقوق ملت فلسطین عملی نیست

خبرگزاری فارس: وزیر امور خارجه کشورمان در آستانه روز جهانی قدس تصریح کرد: بدون احقاق حقوق ملت مظلوم فلسطین، هیچ نگاه و طرح تحمیلی در عرصه فلسطین و خاورمیانه عملی نخواهد بود.

 
نماینده سابق کنگره آمریکا:
لابی صهیونیستی بر سیاست خارجی آمریکا سیطره دارد

خبرگزاری فارس: یک نماینده سابق کنگره آمریکا با اشاره به اینکه لابی صهیونیستی بر سیاست خارجی آمریکا سیطره دارد، تاکید کرد که این لابی اکثریت قریب به اتفاق اعضای کنگره و سنا را تحت سلطه خود گرفته است.

 
در نشست پاناما اعلام شد
مخالفت آلبا با پایگاه‌های نظامی واشنگتن در آمریکای لاتین

خبرگزاری فارس: کشورهای عضو اتحادیه بولیواری برای آمریکای لاتین در نشستی که در پاناما برگزار شد بر خطرات استقرار پایگاه‌های نظامی آمریکا در کلمبیا برای پیشرفت در منطقه تاکید کردند.

 
تحلیلگر آمریکایی:
آمریکا در حال نابود کردن افغانستان است

خبرگزاری فارس: یک تحلیلگر آمریکایی با تاکید بر این که جنگ آمریکا در افغانستان به جای آبادانی در حال نابود کردن این کشور است، از دولتمردان آمریکا خواست هر چه زودتر به این جنگ خاتمه دهند.

 
آیت الله دری‌نجف آبادی در گفتگو با فارس:
نامه من برای تبرئه متهمان انفجار نخست‌وزیری مورد سوء‌استفاده قرار گرفت

خبرگزاری فارس:آیت‌الله دری نجف‌ابادی با اشاره به انتشار نامه 60تن از چهره های سیاسی برای آزادی متهمان انفجار نخست وزیری گفت: نامه من به اصرار شهید صیاد تنها با عنوان "بعید می‌دانم " برای آزادی آقای حسن کامران بود و من از ارائه این نامه به حضرت امام برای تبرئه دیگر متهمان انفجار نخست وزیری آگاه نبودم.

 
تکرار/ آیت‌الله طباطبایی در گفت‌وگو با فارس:
روز قدس نماد وحدت امت اسلامی است

خبرگزاری فارس: آیت‌الله طباطبایی با اشاره به لزوم شرکت همه آحاد مردم و نخبگان در روز جهانی قدس گفت: این روز نماد وحدت در جامعه و امت اسلامی است.

 
رییس مجلس شورای اسلامی:
فلسطین یک مسئله فراملی است

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: موضوع فلسطین و حقوق مردم این کشور یکی از موضوعات فراملی در کشورهای اسلامی است و به تبع آن روز قدس هم همین خصوصیت را دارد.

 
واکنش قشقاوی به اظهارات مقامات فرانسوی:
اظهارات مقامات فرانسوی مغایر با روح تمدن و شعور مردم فرانسه بود

خبرگزاری فارس: سخنگوی وزارت امور خارجه اظهارات مقامات فرانسوی در خصوص برنامه هسته‌ای ایران را ناشی از تاثیر گذاری مقامات رژیم صهیونیستی خواند و گفت: این اظهارات مغایر با روح تمدن و شعور مردم فرانسه بود.

 
دعوت سازمان‌ها و نهادها از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس(6)

خبرگزاری فارس: همزمان با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس برخی سازمان‌ها و نهادهای انقلابی با صدور بیانیه‌‌هایی مردم را دعوت به شرکت در راهپیمایی روز قدس می‌کنند.

 
آیت‌الله لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی:
کسانیکه می‌خواستند با اغتشاش به اهداف خود برسند اکنون از نظام طلبکار شده‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس قوه قضائیه گفت: پس از انتخابات کسانی که می‌خواستند از طریق غیرقانونی و با کشاندن مردم به خیابان‌ها و اغتشاش و انجام امور غیرقانونی به اهداف خود برسند اکنون طلبکار هم شده‌اند و نظام را بدهکار جلوه می‌دهند.

 
امشب طی مراسمی با حضور متکی؛
تمبر یادبود روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی رونمایی شد

خبرگزاری فارس: تمبر یادبود روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی امشب طی مراسمی با حضور منوچهر متکی وزیر خارجه کشورمان رونمایی شد.

 
گزارش سالانه موسسه بین‌المللی مطالعات راهبردی لندن:
قدرت آمریکا در حال افول است

خبرگزاری فارس: موسسه بین‌المللی مطالعات راهبردی لندن در گزارش سالانه خود اعلام کرد که نفوذ آمریکا به واسطه شکست‌ سال‌های ریاست‌جمهوری "جرج بوش " و پیشرفت چین، روسیه و اتحادیه اروپا در حال افول است.

 
متکی در پاسخ به فارس:
هنوز محل برگزاری گفتگوهای ایران و 1+5 مشخص نشده است

خبرگزاری فارس: وزیر خارجه کشورمان با اشاره به زمان برگزاری گفتگوهای ایران و 1+5 در نهم مهرماه، گفت که هنوز محل برگزاری این دور از گفتگوها مشخص نشده است.

 
وزیر امور خارجه ایران:
تهران از تعامل جدید با اروپا استقبال می‌کند

خبرگزاری فارس: وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه روابط اروپا و ایران به یک مهندسی جدید نیاز دارد گفت: تهران از تعامل جدید با اروپا استقبال می کند.

  • سرباز بی سر

شهید کاظمی در عملیات والفجر 10 مرا صدا زد و گفت :

ببین برای نیرویی که می‌خواهد بجنگد، این غذا را آماده کرده‌اند. امشب این مسئول تدارکات را می‌بری پیاده‌روی ارتفاعات بالامبو تا بفهمد غذایی را که باید نیروها بخورند،چیست و متوجه شود بچه‌ها چه مقدار کالری انرژی باید مصرف کنند.ابتدا فکر کردم شوخی می‌کند، اما حاجی نسبت به رزمند‌ه‌ها و وضعیتشان خیلی حساس بود. صبح روز بعد از عملیات هم اولین سؤالی که از ما پرسید این بود : آیا مجروحان را بردند ، غذا به همه رسید. اگر یکی از مجروحان به عقبه انتقال داده نمی‌شد، احمد شخصاً مسئله را پیگیری می‌کرد.

  • سرباز بی سر
نماینده مردم اسدآباد در مجلس:
کروبی به اشتباه بودن اظهارات خود در صدا و سیما اعتراف کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: کروبی با حضور در صدا و سیما به اشتباه بودن اظهارات خود اعتراف کند در غیر این صورت سخت‌ترین مجازات برای وی در نظر گرفته شود.

 
 
تکمیلی/ درپی انتشار گزارش کمیته سازمان ملل درباره غزه؛
عفو بین‌الملل خواستار محاکمه جنایتکاران صهیونیست شد

خبرگزاری فارس: عفو بین‌الملل از سازمان ملل متحد خواست تا گزارش کمیته حقیقت‌یاب این سازمان درباره جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه را پیگیری کرده و جنایتکاران جنگی این رژیم را محاکمه کند.

 
عضو کمیته علمی ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری در گفت‌وگو با فارس:
150 گروه نجومی برای رصد هلال ماه آماده شدند

خبرگزاری فارس: عضو کمیته علمی ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: 150 گروه نجومی برای رصد هلال ماه شوال در سراسر کشور آماده شدند.

 
"اسماعیل هنیه " در گفت‌وگو با فارس:
روز جهانی قدس، پل پیوند امت اسلامی است

خبرگزاری فارس: نخست وزیر دولت منتخب فلسطین روز جهانی قدس را پل پیوند امت اسلامی و معطوف کردن دوباره افکار عمومی جهان به مسئله فلسطین و حقوق فلسطینیان توصیف کرد.

 
واگذاری 40 میلیون تومان سهام شرکت در مقابل نیمی از مهریه زن

خبرگزاری فارس: زن جوانی که شوهرش را به خاطر ناتوانی در پرداخت مهریه به زندان انداخته بود، با دریافت 40 میلیون تومان از سهام شرکتی که شوهرش در آن فعالیت می کرد، رضایت داد.

 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با فارس:
تعطیلی یک ماهه دانشگاه‌ها و مدارس شایعه است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: خطر شیوع بیماری آنفلوانزای نوع A چندان جدی نیست و تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس به مدت یک ماه شایعه بوده است.

 
آسوشیتدپرس:
نشست با ایران فرصت مناسبی برای آزمودن وعده‌های اوباما خواهد بود

خبرگزاری فارس: برخی تحلیلگران اعلام کردند که پیشنهاد ایران برای گفت‌وگو با گروه 1+5 فرصت مناسبی را برای "باراک اوباما " فراهم کرد تا به وعده گفت‌وگوی مستقیم خود با ایران جامه عمل پوشانده و آن را به آزمون بگذارد.

 
ابومجاهد در گفت‌وگو با فارس:
روز جهانی قدس بسیج امت اسلامی برای آزادسازی فلسطین است

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین تاکید کرد که روز جهانی قدس روز بسیج و همبستگی امت اسلامی برای آزادی‌سازی فلسطین است و باعث تقویت پایداری ملت فلسطین می‌شود.

 
جنبلاط درباره سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه هشدار داد

خبرگزاری فارس: رئیس حزب سوسیالیست ترقی‌خواه لبنان درباره سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در تجزیه منطقه به سود رژیم اشغالگر قدس هشدار داد.

 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه:
مردم خواهان محاکمه کروبی به جرم افترا به نظام هستند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: مردم از دستگاه قضایی توقع دارند کسانی که به نظام تهمت و افترای دروغ زدند را مانند همه متخلفین محاکمه و مجازات کنند.

 
مسئول سیاسی حماس در لبنان در گفت‌وگو با فارس:
مقاومت بهترین گزینه برای آزادسازی قدس است

خبرگزاری فارس: مسئول سیاسی حماس در لبنان با تاکید بر حمایت از ملت فلسطین گفت: مقاومت بهترین گزینه برای آزادسازی قدس است.

 
روزنامه ترکیه ای حریت گزارش داد:
تلاش ترکیه برای تصاحب مقام اولی ایران در تولید انار جهان

خبرگزاری فارس: روزنامه حریت با اشاره به رشد 200 برابری سطح زیرکشت انار در ترکیه طی ده سال گذشته نوشت: ترکیه در حال پیشی گرفتن از ایران به عنوان کانون سنتی تولید انار در جهان است.

 
عضو کمیسیون انرژی در گفت‌وگو با فارس:
واردات بنزین بدون موافقت مجلس امکان‌پذیر نیست

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: دولت باید به این موضوع توجه داشته باشد که هیچگونه حق برداشت از منابع بودجه‌ای کشور برای جبران کسری بنزین را ندارد مگر این که در این خصوص مجوز لازم را از مجلس بگیرد.‌

 
عضو سابق هیئت امنای حساب ذخیره ارزی در گفت و گوی تفصیلی با فارس:
مکانیزم قانونی رعایت می شد حساب ذخیره ارزی 100 میلیارد دلار موجودی داشت

خبرگزاری فارس:عضو سابق هیئت امنای حساب ذخیره ارزی با انتقاد از عدم اطلاع رسانی دولت در خصوص موجودی حساب ذخیره ارزی گفت:اگر مکانیزم قانونی در برداشت از حساب ذخیره ارزی ( اجازه مجلس ) رعایت می شد حساب ذخیره ارزی الان 100 میلیارد دلار موجودی داشت.

  • سرباز بی سر
دیدار 2 ساعته کروبی و لاریجانی در بهارستان

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار 2 ساعته مهدی کروبی و علی لاریجانی علی‌رغم تلاش خبرنگار فارس از بیان جزئیات بیشتر درباره این دیدار خودداری کرد.

 
تایم: اعمال تحریم‌ها به نفع ایران خواهد بود

خبرگزاری فارس: یک مجله آمریکایی در گزارشی در بررسی چگونگی عملکرد غرب و آمریکا در خصوص برنامه هسته‌ای ایران نوشت: از آنجایی که تحریم ایران چه از طریق سازمان ملل و چه به صورت یک‌جانبه به جدایی میان غرب و روسیه و چین خواهد انجامید، در نهایت به نفع ایران خواهد بود.

 
دبیرکل سازمان بین‌المللی دریانوردی:
حضور نیروی دریایی ایران در مقابله با دزدان دریایی خلیج عدن موثر بود

خبرگزاری فارس: میتروپولوس تاکید کرد: حضور نیروی دریایی ایران در مقابله با دزدان دریایی خلیج عدن موثر بود و ما از آن حمایت می‌کنیم.

 
گزارش//
روز جهانی قدس؛ روز احیای ماهیت اسلامی قضیه فلسطین

خبرگزاری فارس: امسال روز جهانی قدس در حالی فرا می رسد که منطقه و جهان شرایط تازه‌ای را تجربه می‌کنند و فلسطین هم پس از شصت سال اشغال و آوارگی همچنان در کوران تروریسم و نسل کشی، اسیر نقشه‌ها و توطئه‌های شوم صهیونیسم جهانی و حامیان آنهاست و جهان عرب و اسلام نیز با چالش‌های کهنه و تازه‌ای روبرو است.

 
شیخ بیتاوی:
اقدام ضدانسانی صهیونیست‌ها قیام مسلمانان را به همراه دارد

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت علمای فلسطین درباره خطر یهودی‌سازی در قدس اشغالی هشدار داد و گفت: اگر دشمن صهیونیستی در این شهر دست به اقدام غیرانسانی بزند تمامی مسلمانان و فلسطینیان قیام می‌کنند.

 
اعتراض چاوز به واشنگتن به دلیل پناه دادن به بزرگترین تروریست آمریکای لاتین

خبرگزاری فارس: هوگو چاوز رئیس‌جمهور ونزوئلا ضمن اعتراض به آمریکا به دلیل حمایت از تروریست مشهور آمریکای لاتین، خواستار آزادی پنج شهروند کوبایی شد که از یازده سال قبل در آمریکایی زندانی هستند.

 
به‌رغم ادعای آزادی بیان؛
انگلیس انتشار گزارش‌ درباره شکست در افغانستان را ممنوع کرد

خبرگزاری فارس: یک پایگاه خبری آمریکایی از سانسور هر نوع گزارشی در خصوص شکست سلسله‌وار نظامیان انگلیسی در افغانستان توسط وزارت دفاع این کشور خبر‌ داد.

 
سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد؛
خودکشی و خشونت عامل اصلی مرگ جوانان اسرائیلی است

خبرگزاری فارس: سازمان بهداشت جهانی در گزارشی اعلام کرد که خودکشی و خشونت عامل اصلی مرگ جوانان اسرائیلی است.

 
/بازیکنان حرفه‌ای در ماه مبارک رمضان/
زیدان در چهار نقطه پاریس افطاری داد

خبرگزاری فارس: بازیکن مسلمان اسبق تیم ملی فوتبال فرانسه و رئال مادرید به هنگام اذان مغرب در خیابان‌های پاریس، جشن افطاری برپا کرد.

 
300 نفر از روزنامه‌نگاران برگ سهام عدالت دریافت کردند

خبرگزاری فارس: تاکنون 300 نفر از روزنامه‌نگاران و خبرنگاران برگ سهام عدالت خود را دریافت کرده‌ا‌ند.

 
کارشناس بهداشت آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با فارس خبر داد
پیش‌بینی اتاقی در مدارس ویژه دانش‌آموزان مشکوک به آنفلوانزای A

خبرگزاری فارس: کارشناس بهداشت سازمان آموزش و پرورش شهر تهران از پیش‌بینی اتاقی در مدارس ویژه دانش‌آموزان مشکوک به آنفلوانزای A خبر داد.

 
صدور حکم جلب برای زنی که شوهرش را کتک زد

خبرگزاری فارس: مردی که در خیابان از همسرش کتک خورده بود، با حضور در دادگاه از او شکایت کرد و حکم جلب او را گرفت.

 
با وجود رکود اقتصاد جهانی
آمریکا همچنان بزرگترین فروشنده سلاح به جهان سوم است

خبرگزاری فارس: پایگاه اینترنتی "خانه شفاف‏سازی اطلاعات " گزارش داد: در سال 2008 میلادی آمریکا نزدیک به دو سوم سهم بازار تسلیحات جهان را در دست داشته و بیشترین صادرات سلاح را به کشورهای در حال توسعه انجام داده است.

 
بازپرس سابق اف‌بی‌آی:
چنی خواست شکنجه زندانیان را تا جای ممکن ادامه دهم

خبرگزاری فارس: "سوفان "، سربازپرس سابق پلیس فدرال آمریکا فاش کرد که "دیک چنی " از وی خواسته بود شکنجه زندانیان را تا زمانی که خطر تروریسم آمریکا را تهدید می‌کند و تا جای ممکن، بدون هیچ‌گونه توقفی دنبال کند.

 
شورای بین‏المللی امنیت و توسعه:
طالبان در 97 درصد خاک افغانستان حضور فعال دارد

خبرگزاری فارس: یک نهاد بین‌المللی مستقل با انتشار نتایج پژوهش خود درخصوص افغانستان تصریح کرد: با وجود گذشت 8 سال از حضور آمریکا در افغانستان، طالبان در 80 درصد خاک این کشور حضور همیشگی و در 97 درصد آن حضور فعال دارد.

 
  • سرباز بی سر
تشرین: اعراب نباید فریب آمریکا و اسرائیل را بخورند

خبرگزاری فارس: یک روزنامه سوری با اشاره به اینکه هماهنگی‌ سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی زنگ خطری برای منطقه به شمار می‌رود، هشدار داد که اعراب نباید فریب آمریکا و رژیم صهیونیستی را بخورند.

 
اسکای نیوز:
کودکان ناقص فلوجه میراث بمباران شیمیایی آمریکایی‌ها هستند

خبرگزاری فارس: شبکه خبری اسکای نیوز با تهیه گزارشی از وضعیت کودکان ناقص عراقی، متهم اصلی جنایت در حق جنین‌های بی گناه فلوجه را، آمریکا و سلاح‌‌های شیمیایی ارتش این کشور دانست.

 
مدیر کل دفتر امور بانوان آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس:
تغییر مانتو دانش‌آموزان هزینه‌ای غیر ضروری برای خانواده‌هاست

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور بانوان وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس نباید در سال تحصیلی جدید، مانتو سال گذشته دانش‌آموزان را تغییر دهند تا هزینه‌های غیر ضروری به خانواده‌ها تحمیل نشود.

 
4 قلوهای دردسرساز پدر و مادرشان را مجبور به طلاق کردند

خبرگزاری فارس: زوج جوانی با حضور در دادگاه خانواده، به خاطر فرزندان 4 قلوی مرد که حاصل ازدواج اول او بوده از هم جدا شدند.

 
طرح بلندمدت صهیونیست‌ها برای پاکسازی نژادی در قدس اشغالی

خبرگزاری فارس: رژیم صهیونیستی قصد دارد تا سال 2020 جمعیت تمامی مناطق عربی و فلسطینی‌نشین قدس را به پایین‌ترین حد خود تنزل دهد و به این ترتیب زمینه یهودی سازی قدس را فراهم آورد.

 
اختصاصی فارس// در آستانه سفر احمدی نژاد به نیویورک
اوباما با تحویل 20 فروند بوئینگ پیشنهاد مذاکره به ایران داد

خبرگزاری فارس: یک منبع آگاه گفت: رئیس جمهوری آمریکا برای جلب نظر ایران به انجام مذاکره معادل 5/2 میلیارد دلار بوئینگ و قطعات هواپیما به ایران تحویل می دهد.

 
گزارش هیئت سه نفره قضایی پس از بررسی ادعاهای کروبی؛
مدارک کروبی کاملا جعلی و با انگیزه سیاسی ارائه شده است

خبرگزاری فارس: هیئت سه نفره قضایی پس از بررسی ادعاهای کروبی آن را کاملا جعلی و سیاسی دانست و خواهان برخورد عادلانه و قاطع با وی شد.

 
برای شرکت در اجلاس سازمان ملل؛
رئیس جمهور اوائل مهر ماه به نیویورک می‌رود

خبرگزاری فارس: در آستانه سفر رئیس جمهور به نیویورک، برنامه‌های مختلفی برای حضور وی در آمریکا پیشنهاد شده و دفتر رئیس جمهور در حال بررسی این برنامه‌هاست.

 
اردن برای ساخت نیروگاه هسته‌ای با بلژیک قرارداد امضا کرد

خبرگزاری فارس: کمیسیون انرژی اتمی اردن امروز شنبه با یک شرکت بلژیکی برای انجام مطالعات تحقیقاتی مربوط به طراحی اولین سایت هسته‌ای این کشور قرار داد امضا کرد.

 
معاون راهداری وزارت راه و ترابری:
سالانه 850 میلیون مسافر در کشور جابه‌جا می‌شود‌

خبرگزاری فارس: معاون راهداری و امور هماهنگی امور استان‌های وزارت راه و ترابری گفت: سالانه بیش از 850 میلیون‌‌ مسافر از طریق حمل و نقل زمینی و ریلی در سطح کشور جابه‌جا می‌شوند.

 
رایزنی بایدن با رئیس پارلمان چین درباره برنامه هسته‌ای ایران

خبرگزاری فارس: معاون رئیس‌ جمهور آمریکا در دیدار با رئیس ‌پارلمان چین بر ضرورت رسیدگی و حل و فصل برنامه هسته‌ای ایران تأکید کرد.

 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:
دشمنان همواره از روحیه خستگی‌ناپذیر بسیج در هراسند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با تاکید بر لزوم حفظ روحیه نشاط و پویایی در بسیج‌ گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره از روحیه خستگی‌ناپذیر بسیج در هراسند.

 
انفجارهای امروز عراق 9 کشته و 38 زخمی بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: انفجارهای امروز عراق 9 کشته و 38 زخمی برجای گذاشت که چهار نفر از کشته شدگان اعضای یک خانواده بودند.

 
/المپیک ناشنوایان - تایوان/
کاروان ورزشی ایران با 12 مدال در رده دوازدهم

خبرگزاری فارس: کاروان ورزشی ایران در پایان روز هفتم مسابقات المپیک نانشنوایان با کسب 3 مدال طلا، 4 نقره و 5 برنز در رده دوازدهم جدول توزیع مدال‌ها قرار گرفت.

 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:
کروبی باید پاسخگوی خدشه به اعتبار نظام باشد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ساده اندیشی و سادگی کروبی در جریان اخیر برای همه پدیدار شد و وی باید پاسخگوی خدشه به اعتبار نظام باشد.

  • سرباز بی سر
بر اساس نظرسنجی بلومبرگ اعلام شد:
هشدار اقتصاددانان نسبت به وقوع موج دوم بحران اقتصادی در آمریکا

خبرگزاری فارس: تازه ترین نتایج نظرسنجی بلومبرگ نشان می دهد رشد اقتصادی آمریکا طی سه ماه سوم امسال افزایش خواهد یافت ولی طی سه ماه پایانی 2009 بار دیگر با کاهش رشد اقتصادی روبرو خواهد شد.

 
به منظور انجام سفری دو روزه؛
وزیر خارجه ترکیه بامداد امروز وارد تهران شد

خبرگزاری فارس: وزیر امور خارجه ترکیه بنا به دعوت منوچهر متکی و به منظور انجام سفری دو روزه بامداد امروز شنبه وارد تهران شد.

 
گزارش فارس از:
جای خالی گوشی‌های ایرانی در بازار تلفن همراه

خبرگزاری فارس: موضوع داغی که توجه بسیاری از کارشناسان، فعالان بازار و مصرف‌کنندگان این کالا را به خود جلب کرده تولید و عرضه گوشی داخلی یا همان گوشی ملی است. گوشی ملی گرچه با تاخیر وارد بازار شد اما هنوز نتوانسته است جایی برای خود باز کند.

 
رئیس سازمان تعاون روستایی:
تمام کشاورزان کشور مطالبات خود را دریافت کرده‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور گفت: تمام مطالبات کشاورزان که محصول خود را به سازمان تعاون روستایی کشور فروخته‌اند به آنان پرداخت شده است و هیچ‌کدام از کشاورزان هم‌اینک از این سازمان مطالبه‌ای ندارند.

 
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راه کشور در گفت‌وگو با فارس:
تصادفات دو روز گذشته 56کشته و 275 نفر مجروح بر جا گذاشت

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راه کشور گفت: در 209فقره تصادف مهم جاده‌ای طی دو روز گذشته، 56 نفر در صحنه تصادف کشته و 275نفر نیز مجروح شدند.

 
معاون‌ استاندار خراسان شمالی‌:
زمین‌لرزه 4 ریشتری بخش راز جرگلان ‌خسارتی نداشت‌

خبرگزاری فارس: معاون ‌عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: زمین‌لرزه چهار ریشتری سحرگاه امروز بخش راز و جرگلان در این استان خساراتی در پی نداشته است.

 
مسئول امور اسرای فلسطینی:
تاکنون 10 هزار زن فلسطینی به اسارت رژیم صهیونیستی در آمده اند

خبرگزاری فارس: مسئول امور اسرای فلسطینی گفت: از سال 1967 تاکنون بیش از 10هزار زن فلسطینی به اسارت رژیم صهیونیستی در آمده‌اند.

 
فرمانده سپاه کرج:
ایران در راهپیمایی روز قدس حماسه‌ای دیگر خواهد آفرید

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرج گفت: ملت ایران با حضور میلیونی خود در راهپیمایی روز قدس حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید.

 
عصر دیروز؛
کارخانه ایستک کردستان طعمه حریق شد

خبرگزاری فارس: کارخانه ایستک استان کردستان عصر دیروز طعمه حریق شد.

 
آنتی‌وار:
اوباما در پایان دادن به بحران خاورمیانه و افغانستان ناتوان است

خبرگزاری فارس: پایگاه خبری تحلیلی آنتی وار با پیش‌بینی وقوع جنگ‌های بیشتر در منطقه و افزایش ناآرامی‌ها، آینده‌ای تاریک و ناخوشایند را برای آمریکا و متحدانش در منطقه ترسیم کرد.

 
از سال 1967تاکنون صورت گرفت؛
تخریب بیش از 23000 باب منزل فلسطینی توسط صهیونیست‌ها

خبرگزاری فارس: بخش روابط بین‌المللی و ملی سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) طی یک گزارش تحقیقی اعلام کرد: اشغالگران صهیونیست از سال 1967تاکنون اقدام به تخریب 23هزار و 100 باب منزل فلسطینی کرده‌اند.

 
نظریه‌پرداز آمریکایی بررسی کرد
نقش سرمایه‌‌داران یهود در پیدایش ناآرامی‌ در کشور‌ها

خبرگزاری فارس: "جان کامینسکی " نظریه‌پرداز آمریکایی با برشماری انقلاب‌های بزرگ اخیر در کشورهای غربی، این حرکت‌ها را نه زاییده تفکر و تلاش انقلابیون بلکه ناشی از مدیریت و پول یهودیان برای به کنترل گرفتن مردم توسط صهیونیسم در کشورهای غربی دانست.

 
الشرق العربی:
مصر به بزرگ‌ترین دریافت‌کننده تسلیحات نظامی آمریکا تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: یک مرکز مطالعات عربی نوشت : بعد صلح میان مصر و اسرائیل، همکاری‌های نظامی بین مصر و آمریکا به شدت افزایش یافته، به طوری که قاهره به یکی از بزرگ‌ترین دریافت‌کنندگان کمک‌های نظامی آمریکا تبدیل شده است.

 
با شرکت در نظرخواهی
هواداران آرژانتین خواهان کناره‌گیری مارادونا شدند

خبرگزاری فارس: در پی شکست تیم ملی آرژانتین در دیدار با برزیل و پاراگوئه و کاهش شانس صعود این تیم به جام جهانی 2010 هواداران خواهان استعفای دیگو مارادونا شدند.

  • سرباز بی سر
در مشهد تصویب شد؛
کلیات طرح تامین آتیه زندگی همگان اولین مصوبه دولت دهم

خبرگزاری فارس: دولت دهم در اولین مصوبه خود در جلسه هیئت دولت دهم که در مشهد برگزار شد کلیات طرح تامین آتیه زندگی همگان را تصویب کرد.

 
سفر 6 ساعته احمدی نژاد به مشهد پایان یافت

خبرگزاری فارس: سفر شش ساعته رئیس جمهور کشورمان پس از تصویب اولین مصوبه و امضای 3 یاداشت تفاهم بین ایران و ونزوئلا با ترک مشهد مقدس پایان یافت.

 
حمید بقایی با حفظ سمت رئیس مناطق آزاد و امور اقتصادی شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با حفظ سمت دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور و ویژه اقتصادی شد.

 
در جلسه هیئت دولت؛
محمود صلاحی بعنوان استاندار خراسان رضوی معرفی شد

خبرگزاری فارس: در اولین جلسه هیئت دولت دهم که در مشهد برگزار شد، محمود صلاحی بعنوان استاندار جدید خراسان رضوی معرفی شد.

 
متن کامل// مراکز مطالعاتی تندرو و سیاست‌‌های دولت آمریکا
تجدید حیات نومحافظه‌کاران در دوران اوباما

خبرگزاری فارس: در مقاله‌ مفصل و افشاگرانه‌ای که در یکی از پایگاه‌های اینترنتی فعال در زمینه افشای فشارهای نظامی‌گرایانه بر سیاست‌های دولت آمریکا منتشر شده با اشاره به نقش مراکز مطالعاتی تندروی با نفوذ در تدوین سیاست خارجی دولت باراک اوباما، به بررسی تجدید حیات جریان فکری نومحافظه‌کار در هشت ماه عمر دولت اوباما پرداخته شده است.

 
مدیر عامل بانک مسکن در گفت‌وگو با فارس خبر داد:
استقبال خوب انبوه سازان از طرح تلاش و افزایش عرضه مسکن

خبرگزاری فارس:مدیرعامل بانک مسکن با بیان اینکه انبوه‌سازان از طرح "تلاش " استقبال خوبی کرده‌اند، اظهار داشت: در حال حاضر نیز بسیاری از انبوه‌سازان در حال ثبت‌نام برای این طرح هستند و بانک نیز مشغول انجام تعهدات خود است.

 
بنایی در گفتگو با فارس:
تفاهم و همدلی بین تمام قوا خواسته مردم‌ است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم تفاهم، همدلی و مشاوره بیشتر بین قوا را خواسته مردم از نمایندگان خود دانست و تأکید کرد: تمام قوا باید با همدلی و تعامل بالا با یکدیگر این خواسته مردم را برآورده کنند.‌

 
سازمان بهداشت جهانی:
نبود دارو و امکانات پزشکی در غزه حال بیماران را وخیم تر کرده است

خبرگزاری فارس: سازمان بهداشت جهانی با وخیم دانستن وضعیت بهداشت ودرمان غزه، رژیم صهیونیستی را بدلیل محاصره این منطقه مسئول فجایع انسانی پیش آمده در باریکه غزه اعلام کرد.

کنفرانس خبری مشترک رؤسای جمهوری ایران و ونزوئلا - 4 و پایانی
احمدی‌نژاد: تحت هر شرایطی در کنار ملت‌های آمریکای جنوبی خواهیم بود

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور گفت: ما تحت هر شرایطی در کنار ملت‌های آمریکای جنوبی به خصوص ملت ونزوئلا و آقای چاوز خواهیم بود.

 
احمدی‌نژاد در نشست خبری مشترک با رئیس جمهور ونزوئلا:
دوران فریب دادن ملت‌ها به پایان رسیده است

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور گفت: دوران فریب دادن ملت‌ها به پایان رسیده است و اینکه یک بار شعار دوستی را سر دهیم و از طرفی پایگاه‌های نظامی خود را استقرار دهیم فریبی آشکار است.

 
حاجی بابایی در گفتگو با فارس:
آلیا و ذبیحی برای وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و نیرو به مجلس معرفی شده‌اند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: فاطمه آلیا نماینده تهران و علی ذبیحی مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی از سوی رئیس‌جمهور به ترتیب به عنوان وزیر آموزش و پرورش و نیرو به مجلس شورای اسلامی معرفی شده‌اند.

 
با احکام جداگانه از سوی رئیس‌جمهور؛
سرپرست وزارتخانه‌های نیرو، آموزش و پرورش و رفاه منصوب شدند

خبرگزاری فارس: رییس جمهور در احکام جداگانه‌ای سرپرست وزارت خانه های نیرو، آموزش و پرورش و رفاه و تامین اجتماعی را منصوب کرد.

 
کنفرانس خبری مشترک رؤسای جمهوری ایران و ونزوئلا -3
چاوز: ونزوئلا تعهده کرده روزانه 20 هزار بشکه بنزین به ایران صادر کند

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور ونزوئلا در کنفرانس خبری مشترک با رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت:ونزوئلا تعهده کرده روزانه 20 هزار بشکه بنزین به ایران صادر کند.

 
/والیبال قهرمانی نوجوانان جهان - ایتالیا/
والیبالیست‌های نوجوان ایران نایب قهرمان جهان شدند

خبرگزاری فارس: تیم والیبال نوجوانان ایران به مقام نایب قهرمانی مسابقات جهانی ایتالیا دست یافت.

 
  • سرباز بی سر
 رئیس جمهور در مراسم افطار با خانواده شهدا و مسئولان دولت:
اعضای کابینه دهم برای خدمت به ملت کمربندها را محکم‌تر ببندند

خبرگزاری فارس:رئیس جمهور گفت: اعضای کابینه دهم مسئولیت سنگینی بر عهده دارند و کمربندها را برای خدمت بی دریغ به ملت ایران محکم‌تر ببندند.

 
پایگاه اینترنتی مفتاح:
اوباما هم مانند بوش سرسپرده اسرائیل است

خبرگزاری فارس: پایگاه اینترنتی "مفتاح " با بیان اینکه باراک اوباما پس از سخنرانی خود در قاهره، بار دیگر به مواضع قبلی بازگشته است، نوشت: شواهد نشان می‌دهد که با وجود ادعاهای اولیه، رفتار اوباما با اسرائیل هیچ تفاوتی با زمان بوش ندارد.

 
سولانا: اسرائیل باید شهرک‌سازی‌ها را متوقف کند

خبرگزاری فارس: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به بی تفاوتی صهیونیست‌ها به خواست جامعه جهانی برای توقف شهرک‌سازی‌ها گفت که اسرائیل باید شهرک‌سازی‌ها را متوقف کند.

 
تاکید 2 مرکز یهودی در انگلیس بر ضرورت توقف شهرک‌سازی‌ها

خبرگزاری فارس: دو مرکز یهودی در انگلیس بر ضرورت توقف شهرک‌سازی‌ها توسط رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

 
در پایتخت هندوراس صورت گرفت
اعتصاب اتحادیه‌های صنفی و معلمان در اعتراض به کودتای آمریکایی

خبرگزاری فارس: اتحادیه‌های صنفی و معلمان هندوراس در اعتراض به کودتای نظامی در این کشور دست به اعتصاب 48 ساعته زدند.

 
وزیر خارجه سوئد:
اتحادیه اروپا برای گفت‌وگو با ایران آماده است

خبرگزاری فارس: وزیر امور خارجه سوئد که کشورش در حال حاضر ریاست اتحادیه اروپا را دارد اعلام کرد که این اتحادیه برای گفت‌وگو با ایران درباره برنامه‌ هسته‌ایش آماده است.

 
رحیم پور ازغدی در مراسم افطار جامعه اسلامی مهندسین:
با هزینه نظام فارغ التحصیلان سکولار به جامعه تحویل می دهیم

خبرگزاری فارس: عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اکنون اکثر منابع درسی علوم انسانی در دانشگاه‌های ما ترجمه غربی‌هاست و این یعنی اینکه با هزینه نظام جمهوری اسلامی فارغ‌التحصیلان سکولار تحویل جامعه می‌دهیم.

 
آمریکا از رای قاطع مجلس ایران به وحیدی برآشفت

خبرگزاری فارس: کسب رای اعتماد قاطع وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران از سوی نمایندگان مجلس باعث برآشفتگی مقامات آمریکایی شد.

 
بروجردی در گفتگو با فارس:
همکاری با ایران تنها گزینه پیش روی 1+5 بود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون امنیت ملی با اشاره به همکاری‌های ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و پیشرفت‌های هسته‌ای کشورمان، گفت: با توجه به این موارد 1+5 گزینه دیگری جز همکاری با ایران پیش رو نداشت.

 
امامی کاشانی در خطبه دوم نماز جمعه تهران:
علوم انسانی نباید به شیوه غربی در کشور تدریس شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت تهران گفت: تدریس و تربیت علوم انسانی بسیار اهمیت دارد و نباید اینگونه باشد که علوم انسانی به شیوه غربی در دانشگاه‌های کشور تدریس شده و فردی که دکترای علوم انسانی را اخذ می‌کند، از حقایق و معارف اسلامی بی‌خبر باشد.

 
انتقاد شدید باراک از نروژ به دلیل تحریم یک شرکت صهیونیستی

خبرگزاری فارس: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز جمعه به تصمیم دولت نروژ در تحریم یکی از شرکت‌های این رژیم شدیدا اعتراض کرد.

 
امام جمعه تبریز
دستگاه قضایی عاملان جریان‌های بعد از انتخابات را ‌‌مجازات کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه تبریز گفت: انتظار داریم قوه قضاییه با رسیدگی دقیق و صریح به پرونده‌های سیاسی در خصوص عاملان جریان‌های دوران انتخابات و بعد از آن با عدالت اسلامی رفتار کند و عاملان از هر طیفی که باشد مجازات شود.

 
با تاکید بر شکست تحریم‌ها
نیویورک‌تایمز: اعمال تحریم علیه ایران به ضرر آمریکا است

خبرگزاری فارس: یک روزنامه معتبر آمریکایی با اشاره به بی‌فایده بودن تحریم‌های آمریکا علیه ایران تأکید کرد که اعمال تحریم علیه تهران اغلب پیامدهای برنامه‌ریزی نشده‌ای را به دنبال دارد که به ضرر منافع آمریکا و اروپا خواهد بود.

 
همسر شهید کاوه در گفت‌وگو با فارس:
بهترین انتخاب زندگی‌ام ازدواج با شهید کاوه بود

خبرگزاری فارس: همسر شهید کاوه گفت: با وجود اینکه می‌دانستم با مردی ازدواج می‌کنم که اکثر اوقات در منطقه جنگی است و باید سختی‌های زندگی را به تنهایی تحمل کنم ولی از این انتخاب احساس غرور می کنم و به خود می‌بالم.

 
بازتاب گسترده ابتکار سیاسی ایران در رسانه‌های جهان

خبرگزاری فارس: سخنان دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور مبنی بر آمادگی ایران جهت ارایه بسته پیشنهادی جدید به غرب، به عنوان یک ابتکار سیاسی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت.

  • سرباز بی سر

هوالمحبوب

www.hasanmojtaba.comسایت امام حسن مجتبی علیه السلام

تقدیم به کریم ترین ارباب دو عالم

  در این شبها که   به اسمان  مینگریم گویی بغضی کهنه در گلوی مهتاب تو را فریاد میزند  تویی  که در وانفسای  این دنیا از همه غریبتر بوده ای. تویی که با سکوتت عشق  را به اتش کشیدی وخاک را تا به ابد با غربت اغشته نمودی . در تنهاییت خدای را به دیدگان نمناکمان به تماشا کشاندی.و در یادمان  اینگونه نگاشتی :
هر که عاشقتر، دلش آشفته تر
 
چه فقیرانه نگاهم به جاده دوخته شده است که مبادا روز ی از مقابل دیدگانم بگذری و من از دیدارت جا بمانم .
 .شب را به امید رویایت میگذرانم و روز را به امید شنیدن صدایت .چه حقیقت تلخ و شیرینی است .چه ظلمت و روشنایی وجودم را تسخیر نموده است
اگرمعبود تنهایی بر نمیگزید بی شک تو را معبود دل خویش میدانستم و از قربانی  چشم و دل در راهت دریغ نمیکردم
دوست دارم  آنی شوم که  خریدارم شوی که حتی اگر روزی قدمهایم به چمن جنت رسید باز هم غلام روسیاه تو باشم
دلم سر سپرده ات شد .تقصیر من نیست که این چنین عاشقانه فریادت میزنم که باید دامن خدای را بگیری که چرا شیدایی را در چشمان تو خلاصه نمود
برای تمام تنهایی حریم پاکت دلم میسوزد . هر گاه که تن سپردم به گوش دادن تمام زمزمه های دل خسته ام ،نامی به جز حسن بن علی نشنیدم .نامی که هرگز نتوانستم نامی در کنار ان بگنجانم .
بی گمان که خاک تن من جز با غبار بقیع اغشته نشده و دربدو تولدم بی شک به جای اذان، روضه  تو را در گوشم خوانده اند که اینگونه خود را شیدای تو میبینم  .
مرا چه باکی است از اتش دوزخ که چون در میان هاله های ان مرا رها کردند باز من دامن کریم تو را رها نخواهم کرد .هنگامی که برای گرفتن دستان گنهکارم قدمهایت را برداری اتش چه شرمگین خواهد شد از زبانه کشیدن، و ابراهیم بیاید و ببیند که کدامین گلستان زیباتر است؟.
زندگی چیزی جز عشق تو را به من نشان نداد و دل بهانه ای جز دیدارت در همه عمر نگرفت
بگذار که با دیدنت دلم برای همیشه خراب شود. مرا به آبادی دل چه سود و چه نیاز؟ که در این دنیا هر دلی خراباتی شد گویا ابدی جاویدان شد.
من اسارت دلم را به هیچ آزادی نفروشم که زندانبانی چون حسن بن علی جرعه ای جز می به من ارزانی نمیدارد

http://hassanmojtaba.mihanblog.com/ منبع وبلاگ امام حسن مجتبی

میلاد باسعادت سبط اکبر پور حیدر فرزند زهرای اطهر کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام راخدمت اقا امام زمان عج وتمامی شیعیان ومحبین اون حضرت تبریک وتهنیت عرض میکنم

6.gif

  • سرباز بی سر
با حضور نمایندگان رسانه‌های داخلی و خارجی؛
کنفرانس مطبوعاتی رئیس‌جمهور عصر امروز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس:کنفرانس مطبوعاتی رییس جمهور امروز (پنجشنبه) با حضور نمایندگان رسانه‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

 
آنتی‌وار فاش کرد:
اوباما در پی استفاده گسترده‌تر از "بلک‌واتر " با عوض کردن نام آن است

خبرگزاری فارس: پایگاه اینترنتی آنتی‌وار با اشاره به کارگیری شرکت‎های خصوصی امنیتی از جمله "بلک‌واتر " توسط سیا در عراق و افغانستان با هدف فرار از پاسخگویی دولت به افکار عمومی نوشت: اوباما با عوض کردن نام این شرکت درصدد به کارگیری دوباره آن است.

 
با رد ادعای تقلب در انتخابات ایران
هافینگتون‌پُست: اوباما باید به احمدی‌نژاد تبریک بگوید

خبرگزاری فارس: یک روزنامه آمریکایی با رد وجود تقلب در انتخابات اخیر ایران، به اوباما توصیه کرد با تبریک گفتن به احمدی نژاد به عنوان رئیس‌جمهور قانونی ایران بیش از این به دیپلماسی اشتباه خود در قبال ایران ادامه ندهد.

 
مشروح سخنان وزیر پیشنهادی کشور و مخالفان و موافقانش

خبرگزاری فارس: وزیر پیشنهادی کشور پنجمین گزینه رئیس جمهور برای حضور در کابینه دهم بود که رای اعتماد به او در جلسه علنی عصر امروز مجلس مورد بررسی قرار گرفت و با حساب وی صلاحیت هجده نفر از وزرای پیشنهادی بررسی شد.

 
وزیر پیشنهادی مسکن هیچ مخالفی نداشت

خبرگزاری فارس: علی نیکزاد وزیر پیشنهادی مسکن در جلسه امروز چهار‌شنبه مجلس شورای اسلامی مخالفی نداشت.

 
میرتاج‌الدینی در گفتگو با فارس:
بررسی صلاحیت سه وزیر به فردا موکول شد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جلسه امروز نمایندگان مجلس ساعت 18 به پایان خواهد رسید، گفت: جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی رئیس جمهور سه شیفته نخواهد بود.

 
رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در گفت‌وگو با فارس خبر داد:
هیئت کارشناسی برای بررسی سی‌وسه پل عازم اصفهان شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از اعزام هیئت کارشناسی برای بررسی آخرین وضعیت سی‌و‌سه پل در پی حفر اشتباه تونل مترو خبر داد.

 
پس از 4 ساعت بررسی؛
نوبت عصر جلسه چهارم رای اعتماد به وزرای پیشنهادی پایان یافت

خبرگزاری فارس: نوبت عصر جلسه چهارم رای اعتماد به وزرای پیشنهادی با بررسی 4 وزیر پایان یافت.

 
/والیبال قهرمانی نوجوانان جهان - ایتالیا/
تیم ملی ایران با غلبه بر تونس به نیمه نهایی رسید

خبرگزاری فارس: تیم والیبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های جهانی والیبال تونس را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.

 
مشروح سخنان وزیر پیشنهادی کار و مخالفان و موافقانش

خبرگزاری فارس: نمایندگان ملت در ادامه جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی به بررسی صلاحیت عبدالرضا شیخ‌الاسلامی گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت کار و امور اجتماعی پرداختند.

 
سخنگوی نهضت انصاف در گفتگو با فارس:
آمریکا از طریق "بلک واتر " نفوذ خود را در پاکستان گسترش می‌دهد

خبرگزاری فارس:‌سخنگوی نهضت انصاف و تحلیلگر برجسته پاکستان از فعالیت نظامی "بلک واتر " سازمان تروریستی آمریکا در پاکستان خبر داد.

 
دستگیری مرد عنکبوتی که دیروز از برج‌های دوقلوی پتروناس بالا رفت

خبرگزاری فارس: مرد فرانسوی که به مرد عنکبوتی معروف است، دیروز بر فراز برج‌های دو قلوی پتروناس در مالزی صعود کرد ولی پس از صعود دستگیر شد.

 
معاون رئیس اطلاعات افغانستان طی عملیات انتحاری کشته شد

خبرگزاری فارس: طی یک عملیات انتحاری در خارج مسجدی در افغانستان معاون آژانس اطلاعات افغانستان کشته شد.

 
Video / ویدئو
مستند خاکسترهای داوودیه

خبرگزاری فارس: مستند "خاکسترهای داوودیه " بازگو کننده ماجرای اقدامات آمریکا برای سرکوب اعضای فرقه‌ای مسیحی با عنوان داوودیه است. نیروهای امنیتی آمریکا پس از 51 روز درگیری ( 28 فوریه تا نوزدهم آوریل 1993 ) سرانجام دیوید کورش همراه با 80 نفر از پیروانش و نیز 25 کودک را در آتش سوزاندند.

 
والى ولایت لغمان افغانستان:
عملیات انتحاری در ولایت لغمان افغانستان 23 کشته برجا گذاشت

خبرگزاری فارس: والی ولایت "لغمان " افغانستان از کشته شدن 23 تن از جمله پنج مقام دولتی و مجروح شدن 35 تن دیگر در عملیات انتحاری صبح امروز در این ولایت خبر داد.

  • سرباز بی سر