هیئت فرهنگی مذهبی عشاق الشهداء

پیرو و فدایی امام سید علی خامنه ای رهبر عزیز و نایب صاحب العصر و زمان (عج)

هیئت فرهنگی مذهبی عشاق الشهداء

پیرو و فدایی امام سید علی خامنه ای رهبر عزیز و نایب صاحب العصر و زمان (عج)

نویسندگان
پیوندهای روزانه

۶ مطلب در آبان ۱۳۸۸ ثبت شده است

فرزند مرندی به فارس خبر داد:
حمله حامیان موسوی با چاقو و قمه به نماینده مجلس

تعدادی از حامیان موسوی و کروبی با سر دادن شعارهای "یاحسین، میرحسین " با قمه و چاقو به سمت علیرضا مرندی نماینده مجلس شورای اسلامی حمله‌ور شدند.

  • سرباز بی سر
احمدی نژاد در جمع مدیران استان خراسان رضوی :
همانقدر که خدمت می‌کنیم مدیر هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور با اشاره به ویژگی های مدیریت انقلابی گفت: همانقدر مدیر هستیم که خدمت می‌کنیم مردمی هستیم و دلمان برای پیشرفت یک منطقه می‌سوزد.

گزارش تصویری مرتبط
-------------------------------
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان در دور سوم سفرهای استانی در جمع مدیران خراسان رضوی در پاسخ به هدیه یکی از اهالی خراسان رضوی که تابلویی از عقیق و فیروزه مزین به دعای فرج بود گفت: باید بنده به شما هدیه بدهم چرا که در بهترین جای عالم خدمت می‌کنید و کارهایی که انجام دادید کارهای بسیار ارزشمند و افتخار آمیز است . چهره استان به سرعت در حال پیشرفت است و من از همه شما صمیمانه تشکر می‌کنم و دیگران هم بدانند مجموعه عظیم خدماتی که در حال انجام است توسط همین مدیران و همین کارکنان در همین ساختار است و به جای اینکه برخی از افراد از این ساختارها انتقاد کنند ،بییند که این همه کار توسط همین مدیران انجام می‌شود.
  • سرباز بی سر
آیت الله علم‌الهدی در جمع خبرنگاران:
بیانات رهبر معظم انقلاب ایجاد تکلیف می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که زیر سئوال بردن اصل انتخابات را بزرگترین جرم خواندند، اظهار داشت: فرمایشات رهبری ایجاد تکلیف می‌کند و این هم برای دستگاه‌های اجرایی کشور و هم برای دستگاه‌های قضایی کشور است.


به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم الهدی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در حاشیه مصاحبه رحیمی معاون اول رئیس جمهور که در پایان جلسه هیات دولت انجام شد در جمع خبرنگاران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات گفت: اینکه مقام معظم رهبری فرموده‌اند انتخابات باشکوهی برگزار شد و برخی این انتخابات را باطل اعلام کردند جرم است این فرمایش ایشان تقریبا تائید و تفسیر فرمایشات قبلی‌شان بود چرا که در گذشته مقام معظم رهبری فرموده بودند که افرادی اگر به اشخاصی ظلم کردند باید احقاق حق شود و باید با ظالم برخورد شود؛ اما کسانی که ظلم به نظام کرده‌اند ظلم آنها خیلی بزرگتر است و از این مسائل تعبیر به ظلم به نظام کرده‌اند و طبیعی است که این ظلم بالاترین جرم است.
  • سرباز بی سر

خاک رابه نظر کیمیا کند

امام رضا
از حضرت رضا علیه السلام کمک مالی می‌خواستم و بر آن اصرار می‌کردم. روزی به همراه امام از شهر خارج شدیم. هنگام نماز شد. امام در کنار صخره‌ای نزدیک قصری که در آنجا بود نشست و فرمود: اذان بگو

پرسیدم: آیا منتظر بقیه نمی‌مانید؟

امام فرمود: "  هرگز بدون دلیل، نماز اول وقت را به تعویق نینداز "

من اذان گفتم و با امام نماز خواندیم. سپس عرض کردم: ای پسر رسول الله !  هنوز خواسته‌ام را برآورده نکرده‌اید و من به شدت نیازمندم.

امام چوبی را به زمین کشید. سپس دست برد و از زیر خاک، یک شمش طلا بیرون کشید و فرمود: بگیر! خداوند در آن برای تو برکت قرار دهد. از آن بهره مند شو و آنچه را که دیدی، به کسی نگو . آن شمش برای من برکت کرد و من از ثروتمندان منطقه خود شدم.

 

منابع :

بحار الانوار، ج 49، ص 49، ح 49. از الخرائج و الجرائح / 230. و کا�?ی، ج 1، ص 488

 

  • سرباز بی سر
همزمان با شکایت نمایندگان مجلس از موسوی صورت گرفت
انتقاد موسوی از رویکرد افراطی هوادارانش

میرحسین موسوی پس اعلام خبر "شکایت نمایندگان ملت " از او، از شعارهای ساختارشکنانه هوادارانش، اعلام برائت کرد.


  شبکه ایران نوشت؛ گرچه شعارهای سبزپوشان در حاشیه راهپیمایی میلیونی روز قدس در تهران، با واکنش مردم، مسئولان ارشد و شخصیت‌های مطرح کشور مواجه شد اما سران جریان اصلاحات در برابر این "رویکرد افراطی " فقط سکوت کردند.
با این حال سکوت این جریان خیلی دوام نیاورد چرا که به دنبال شدن گرفتن انتقادات به "تندروی جریان سبز " که گفته می‌شود برنامه‌های مشابهی هم برای روز 13 آبان دارد، اصلاح‌طلبان میانه‌رو حساب خود را از افراطیون جدا و از شعارهای ساختارشکنانه روز قدس اعلام برائت کردند.
تلاش نیروهای معتدل اصلاحات برای جداسازی افراطیون از این جریان که از آن به "پوست‌اندازی جبهه اصلاحات " نیز یاد شده، بالاخره میرحسین موسوی را هم مجبور به اعلام برائت از رویکرد اخیر جریان سبز کرد.
  • سرباز بی سر
حاشیه‌های حضور کروبی در نمایشگاه مطبوعات
مردم با شعار مرگ بر منافق کروبی را از نمایشگاه بیرون کردند

روز گذشته مهدی کروبی در آغازین دقایق حضور خود در نمایشگاه از سوی مردمی که از او با شعار مرگ بر منافق استقبال می‌کردند به بیرون از نمایشگاه هدایت شد.

گزارش تصویری مرتبط
-------------------------------
  در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها مهدی کروبی کاندیدای شکست خورده در انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم با حضور در نمایشگاه مطبوعات جو آرام این نمایشگاه را برای دقایقی به هم ریخت. کروبی اخیرا با ادعاهای کذب اتهام هایی را علیه نظام مطرح کرده بود.
بنابراین گزارش در بین طرفداران کروبی که از ابتدای ورود وی را همراهی می کردند، در دست برخی از این افراد چوب دیده می شد که گاهی با آن به سمت برخی مردم و طرفداران انقلاب حمله ور می شدند.
  • سرباز بی سر