هیئت فرهنگی مذهبی عشاق الشهداء

پیرو و فدایی امام سید علی خامنه ای رهبر عزیز و نایب صاحب العصر و زمان (عج)

هیئت فرهنگی مذهبی عشاق الشهداء

پیرو و فدایی امام سید علی خامنه ای رهبر عزیز و نایب صاحب العصر و زمان (عج)

نویسندگان
پیوندهای روزانه
امام جمعه شوشتر:
اسرائیل غده سرطانی و نماد ظلم به جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: اسرائیل نمادی از استکبار و ظلمی آشکار به جهان اسلام است و باید با آن برخورد کرد و همه باید در این راستا تلاش کنند.

 
متکی در آستانه روز جهانی قدس:
هیچ نگاه و طرح تحمیلی بدون احقاق حقوق ملت فلسطین عملی نیست

خبرگزاری فارس: وزیر امور خارجه کشورمان در آستانه روز جهانی قدس تصریح کرد: بدون احقاق حقوق ملت مظلوم فلسطین، هیچ نگاه و طرح تحمیلی در عرصه فلسطین و خاورمیانه عملی نخواهد بود.

 
نماینده سابق کنگره آمریکا:
لابی صهیونیستی بر سیاست خارجی آمریکا سیطره دارد

خبرگزاری فارس: یک نماینده سابق کنگره آمریکا با اشاره به اینکه لابی صهیونیستی بر سیاست خارجی آمریکا سیطره دارد، تاکید کرد که این لابی اکثریت قریب به اتفاق اعضای کنگره و سنا را تحت سلطه خود گرفته است.

 
در نشست پاناما اعلام شد
مخالفت آلبا با پایگاه‌های نظامی واشنگتن در آمریکای لاتین

خبرگزاری فارس: کشورهای عضو اتحادیه بولیواری برای آمریکای لاتین در نشستی که در پاناما برگزار شد بر خطرات استقرار پایگاه‌های نظامی آمریکا در کلمبیا برای پیشرفت در منطقه تاکید کردند.

 
تحلیلگر آمریکایی:
آمریکا در حال نابود کردن افغانستان است

خبرگزاری فارس: یک تحلیلگر آمریکایی با تاکید بر این که جنگ آمریکا در افغانستان به جای آبادانی در حال نابود کردن این کشور است، از دولتمردان آمریکا خواست هر چه زودتر به این جنگ خاتمه دهند.

 
آیت الله دری‌نجف آبادی در گفتگو با فارس:
نامه من برای تبرئه متهمان انفجار نخست‌وزیری مورد سوء‌استفاده قرار گرفت

خبرگزاری فارس:آیت‌الله دری نجف‌ابادی با اشاره به انتشار نامه 60تن از چهره های سیاسی برای آزادی متهمان انفجار نخست وزیری گفت: نامه من به اصرار شهید صیاد تنها با عنوان "بعید می‌دانم " برای آزادی آقای حسن کامران بود و من از ارائه این نامه به حضرت امام برای تبرئه دیگر متهمان انفجار نخست وزیری آگاه نبودم.

 
تکرار/ آیت‌الله طباطبایی در گفت‌وگو با فارس:
روز قدس نماد وحدت امت اسلامی است

خبرگزاری فارس: آیت‌الله طباطبایی با اشاره به لزوم شرکت همه آحاد مردم و نخبگان در روز جهانی قدس گفت: این روز نماد وحدت در جامعه و امت اسلامی است.

 
رییس مجلس شورای اسلامی:
فلسطین یک مسئله فراملی است

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: موضوع فلسطین و حقوق مردم این کشور یکی از موضوعات فراملی در کشورهای اسلامی است و به تبع آن روز قدس هم همین خصوصیت را دارد.

 
واکنش قشقاوی به اظهارات مقامات فرانسوی:
اظهارات مقامات فرانسوی مغایر با روح تمدن و شعور مردم فرانسه بود

خبرگزاری فارس: سخنگوی وزارت امور خارجه اظهارات مقامات فرانسوی در خصوص برنامه هسته‌ای ایران را ناشی از تاثیر گذاری مقامات رژیم صهیونیستی خواند و گفت: این اظهارات مغایر با روح تمدن و شعور مردم فرانسه بود.

 
دعوت سازمان‌ها و نهادها از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس(6)

خبرگزاری فارس: همزمان با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس برخی سازمان‌ها و نهادهای انقلابی با صدور بیانیه‌‌هایی مردم را دعوت به شرکت در راهپیمایی روز قدس می‌کنند.

 
آیت‌الله لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی:
کسانیکه می‌خواستند با اغتشاش به اهداف خود برسند اکنون از نظام طلبکار شده‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس قوه قضائیه گفت: پس از انتخابات کسانی که می‌خواستند از طریق غیرقانونی و با کشاندن مردم به خیابان‌ها و اغتشاش و انجام امور غیرقانونی به اهداف خود برسند اکنون طلبکار هم شده‌اند و نظام را بدهکار جلوه می‌دهند.

 
امشب طی مراسمی با حضور متکی؛
تمبر یادبود روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی رونمایی شد

خبرگزاری فارس: تمبر یادبود روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی امشب طی مراسمی با حضور منوچهر متکی وزیر خارجه کشورمان رونمایی شد.

 
گزارش سالانه موسسه بین‌المللی مطالعات راهبردی لندن:
قدرت آمریکا در حال افول است

خبرگزاری فارس: موسسه بین‌المللی مطالعات راهبردی لندن در گزارش سالانه خود اعلام کرد که نفوذ آمریکا به واسطه شکست‌ سال‌های ریاست‌جمهوری "جرج بوش " و پیشرفت چین، روسیه و اتحادیه اروپا در حال افول است.

 
متکی در پاسخ به فارس:
هنوز محل برگزاری گفتگوهای ایران و 1+5 مشخص نشده است

خبرگزاری فارس: وزیر خارجه کشورمان با اشاره به زمان برگزاری گفتگوهای ایران و 1+5 در نهم مهرماه، گفت که هنوز محل برگزاری این دور از گفتگوها مشخص نشده است.

 
وزیر امور خارجه ایران:
تهران از تعامل جدید با اروپا استقبال می‌کند

خبرگزاری فارس: وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه روابط اروپا و ایران به یک مهندسی جدید نیاز دارد گفت: تهران از تعامل جدید با اروپا استقبال می کند.

  • سرباز بی سر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی