هیئت فرهنگی مذهبی عشاق الشهداء

پیرو و فدایی امام سید علی خامنه ای رهبر عزیز و نایب صاحب العصر و زمان (عج)

هیئت فرهنگی مذهبی عشاق الشهداء

پیرو و فدایی امام سید علی خامنه ای رهبر عزیز و نایب صاحب العصر و زمان (عج)

نویسندگان
پیوندهای روزانه
الهیان در گفتگو با فارس:
سخنان مقام معظم رهبری اتمام حجت است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: سخنان رهبری در این دوره از انتخابات با توجه به مسائلی که در کشور بوجود آمد، اتمام حجتی با کاندیداها و افرادی بود که مردم و جوانان را به حضور در خیابان‌ها دعوت می‌کردند.

 
تکرار/ پاسخ دبیرخانه شورای امنیت کشور به نامه موسوی؛
مسئولیت عواقب اجتماعات غیرقانونی با میرحسین موسوی است

خبرگزاری فارس: دبیرخانه شورای امنیت کشور خطاب به میرحسین موسوی تاکید کرد: وظیفه ملی جنابعالی اقتضاء می‌کند که از تحریک و تلاش برای تشکیل اجتماعات غیرقانونی پرهیز نمایید و در صورت دعوت و تحریک به این اجتماعات، مسئولیت عواقب ناشی از آن بر عهده جنابعالی خواهد بود.

 
تکرار/ حجت‌الاسلام والمسلمین دعایی عضو مجمع روحانیون مبارز:
سخنان رهبر انقلاب فصل‌الخطاب است

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام والمسلمین دعایی تأکید کرد: سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران فصل‌الخطاب است.

 
آلیا در گفتگو با فارس:
پس از سخنان رهبری مردم پاسخ آشوبگران را می‌دهند

خبرگزاری فارس: نماینده تهران در مجلس گفت: پس از سخنان رهبری نباید افراد به وسیله برخی تحریک شوند و به خیابانها بیایند و اگر کسی حرکتی بر خلاف سخنان رهبری انجام دهد آب به آسیاب دشمن ریخته است و امروز مردم یکپارچه پشت سر رهبری هستند و پاسخ آشوبگران را خواهند داد.

 
مخبر کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با فارس:
عواقب برگزاری تجمعات غیرقانونی متوجه برگزارکنندگان آن است

خبرگزاری فارس: جلالی با اشاره به برخی تجمعات غیرقانونی و اغتشاش آفرینی‌های اخیر افزود: پس از سخنان مقام معظم رهبری اگر کسانی بخواهند اقداماتی مغایر با آن مانند تجمعات غیرقانونی انجام دهند، مسئولیت و عواقب آن متوجه برگزارکنندگان است.

 
تکرار/ آیت‌الله کعبی در نامه‌ای به مقام معظم رهبری:
با فرمایشات امروز حجت برخانواده انقلاب تمام شد

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری در نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تمجید از خطبه‌ تاریخی ایشان در نماز جمعه تهران، تأکید کرد:خطبه رسای عبادی-سیاسی جمعه 29خرداد حجت را بر همه آحاد مردم و خانواده انقلاب و جریان‌های سیاسی تمام و نقشه راه را ترسیم کرد.

 
تکرار/ حجت‌الاسلام سالک در گفتگو با فارس:
مفهوم فرمایشات مقام معظم رهبری پایان اردوکشی‌های انتخاباتی است

خبرگزاری فارس: عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: معنا و مفهوم فرمایشات مقام معظم رهبری در نماز جمعه این بود که کلیه مسائل خیابانی و اردوکشی‌های انتخاباتی باید پایان یابد.

 
تکرار/ حجت‌الاسلام جمشیدی در گفتگو با فارس:
فرمایشات رهبری فصل‌الخطاب همه علاقه‌مندان به نظام جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: فرمایشات رهبری باید از سوی تمامی کسانی که به نحوی در دایره نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند به عنوان فصل‌الخطاب مورد قبول قرار گیرد.

 
تکرار/ الهام در گفتگو با فارس:
سخنان ارزشمند رهبری فصل‌الخطاب و اتمام حجت بود

خبرگزاری فارس: سخنگوی دولت گفت: سخنان ارزشمند و تعیین کننده رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران فصل الخطاب و اتمام حجت بود.

 
تکرار/ مدیر کل سیاسی وزارت کشور:
برای هیچ گروهی مجوز برگزاری راهپیمایی صادر نشده است

خبرگزاری فارس: عباس‌زاده مشکینی گفت: تاکنون هیچ گروهی بر اساس قانون مصوب برگزاری تجمعات، برای راهپیمایی درخواست مجوز نکرده و بر همین اساس برای هیچ گروهی مجوز راهپیمایی و تشکیل تجمع صادر نشده است.

 
تکرار/ رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور در گفتگو با فارس:
مدعیان تبعیت از رهبری امتثال امر خود از سخنان ایشان را اظهار کنند

خبرگزاری فارس: شیخ‌الاسلامی گفت: در ماجراهای اخیر که همه فعالین عرصه انتخابات، نامزدها، طرفداران و ستادهای آنان از درون خانواده انقلاب و مدعیان تبعیت از رهبری هستند، شایسته است که امتثال امر خود از سخنان مقام معظم رهبری را در نماز جمعه تهران را اظهار کنند.

 
تکرار/ حجت‌الاسلام رحیمیان در گفتگو با فارس:
هر نوع تخطی از کلمه به کلمه بیانات رهبری خیانت به اسلام و جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: عضو برجسته دفتر حضرت امام خمینی(ره) با بیان اینکه نظر رهبر فرزانه انقلاب فصل‌الخطاب است، تأکید کرد: ‌هر نوع تخطی از کلمه به کلمه سخنان رهبر انقلاب گناه بزرگ، خیانت به اسلام و جمهوری اسلامی و راه امام(ره) ، شهدا و خون شهداست.

 
تکرار/
مخالفت اکثر اعضای مجمع روحانیون مبارز با برگزاری راهپیمایی

خبرگزاری فارس: اکثر اعضای مجمع روحانیون مبارز در پی فرمایشات مقام معظم رهبری و عدم صدور مجوز برای راهپیمایی غیر قانونی با برگزاری مراسم راهپیمایی مخالفت کردند.

 
گزارش کانترپانچ از بحران دره سوات
نتیجه جنگ با تروریسم تنها بی‌ثباتی پاکستان است

خبرگزاری فارس:نشریه آمریکایی کانترپانچ در گزارشی به تحلیل علل شکل‌گیری بحران اخیر پاکستان پرداخته و علت اصلی این بحران را اشتباهات بوش در شکل‌دهی به جنگی تمام‌نشدنی در افغانستان می‌داند.این نشریه همچنین شناخت دولتمردان آمریکایی را در مواجهه با این بحران، گرفتار تحلیل‌های غلط و توریستی معرفی می‌کند.

  • سرباز بی سر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی