هیئت فرهنگی مذهبی عشاق الشهداء

پیرو و فدایی امام سید علی خامنه ای رهبر عزیز و نایب صاحب العصر و زمان (عج)

هیئت فرهنگی مذهبی عشاق الشهداء

پیرو و فدایی امام سید علی خامنه ای رهبر عزیز و نایب صاحب العصر و زمان (عج)

نویسندگان
پیوندهای روزانه

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در پایان تجمع عاشورایی جمعیت میلیونی مردم تهران قطعنامه‌ای قرائت شد. در این قطعنامه شرکت کنندگان تجمع عاشورایی برای آخرین بار به برخی جریانات سیاسی و اشخاص که با شکست در انتخابات با نه بزرگ مردم مواجه شدند و به جای تن دادن به قانون زمینه‌ساز و بستر برای ساختارشکنی، هنجارشکنی شده‌اند، هشدار داد.
متن کامل این قطعنامه به شرح ذیل است:
"بسم‌الله الرّ حمن الرّحیم "
"إِنَّ الحُسین مِصباحُ الهُدی و سَفینةُ النِجاة "
انقلاب اسلامی در ایران که معجزه بزرگ قرن و تجدید حیات اسلام نام گرفت، الهام گرفته از نهضت حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه‌السلام) است.
صف‌بندی و مقابله استکبار، صهیونیسم بین‌الملل و ایادی وابسته به آن در برابر این نهضت الهی همانا ناشی از ماهیت عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی انقلاب اسلامی و پیوند آن با آموزه‌های عاشورای حسینی است.
نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه ولایت فقیه که استمرار راه انبیاء و امامان معصوم (علیهم‌السلام) است میراث گرانقدر معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) می‌باشد که افتخارات و دستاوردهای عظیم و بی‌بدیل سه دهه گذشته برای ملت سلحشور، انقلابی و غیرتمند ایران اسلامی را فراهم ساخته است و دشمنان قسم‌خورده همواره در کمین بوده‌اند تا در هر فرصتی از ملت بزرگ ایران اسلامی و نظام جمهوری اسلامی انتقام بگیرند اما، زهی خیال باطل که راه به جایی نخواهند برد. در همین راستا در روز عاشورای حسینی روز حزن و اندوه و مصیبت عظمای سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(علیه‌السلام) که روز عزای عمومی جهان بشریت محسوب می‌گردد و در ایران اسلامی که، کانون جوشان عشق و ارادت به سرور شهیدان می‌باشد، معدودی ضد انقلاب و فتنه‌گر که مخالف امنیت، آسایش، پیشرفت، آبادانی، سربلندی و عزت مردم ایران هستند در برخی از خیابان‌های تهران با هدایت و پشتیبانی رسانه‌های بیگانه و نیز برخی قدرت‌های استکباری، مقدس‌ترین ارزش‌های اسلامی را نشانه گرفته و با هلهله، سوت و کف به تخریب اموال دولتی، اماکن عمومی، سنگ‌پرانی و حمل سلاح‌های گرم و سرد به صفوف نمازگزاران و عزاداران حسینی وحشیانه یورش برده، حتی به ساحت قرآن کریم جسارت کرده‌اند و بدین‌سان کارنامه ننگین وارثان یزیدیان را سیاه و سیاه‌تر نمودند.
اینک، ما شرکت‌کنندگان در این تجمع عظیم و تاریخی ضمن اعلام انزجار و برائت از اقدام ننگین و شرم‌آور معدودی عوامل ضد انقلاب و ضد دین با ندای توحیدی و وحدت‌آفرین "الله اکبر " مواضع خود را اعلام می‌نماییم:
1ـ اغتشاش و آشوبگری معدودی ضدانقلاب و ضددین و حرمت‌شکن نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی بیانگر عمق توطئه و فتنه علیه تمامیت ارضی، منافع ملی و نظام جمهوری اسلامی از سوی دشمنان قسم‌خورده به سرکردگی استکبار و صهیونیسم بین‌الملل می‌باشد.
ما از همه اقشار مردم به خصوص جوانان و دانشجویان آگاه و غیور می‌خواهیم تا با حفظ هوشیاری، ارتقاء بصیرت انقلابی، اعتماد، اتحاد و وحدت حول محور ولایت فقیه و مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نقشه‌های شوم دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش آنان برای ایجاد شکاف و تفرقه در میان صفوف متحد و یکپارچه ملت بزرگ ایران را نقش بر آب نمایند.
2ـ ما در تجمع بزرگ عاشورائیان برای آخرین بار به برخی جریانات سیاسی و اشخاص که با شکست در انتخابات با نه بزرگ مردم مواجه شدند و به جای تن دادن به قانون و رأی اکثریت نمایش و بازی تقلب را به راه انداختند و زمینه‌ساز و بستری برای ساختارشکنی، هنجارشکنی و اقدامات ضد انقلابی شدند و بسیاری از اغتشاشات پس از انتخابات با سکوت، همراهی یا حمایت آنان بوده است قاطعانه هشدار می‌دهیم که اگر به صراحت از ضد انقلاب حرمت‌شکن و یزیدیان وابسته به استکبار و صهیونیسم بین‌الملل اعلام بیزاری و برائت نجویید و همچنان بر لجاجت و پیمودن راه باطل و خلاف مسیر ملت و اسلام پای‌فشاری نمائید، با خشم ملت انقلابی و غیور ایران اسلامی مواجه و برای همیشه از صحنه طرد خواهید شد.
3ـ ملت ایران گستاخی عوامل فتنه و ضد انقلاب را ناشی از عدم برخورد قاطع و انقلابی نهادها و دستگاه‌های مسئول امنیتی، اطلاعاتی و قضایی کشور می‌داند. ما اعلام می‌کنیم اغتشاشگران و آشوبگران روز عاشورا را که علیه قرآن، ارزش‌ها و مقدسات اسلامی و نظام جمهوری اسلامی دست به توطئه زدند، مصداق بارز ضد انقلاب، مفسد فی‌الارض و محارب با خدا می‌دانیم و از نهادهای مسئول خواهان شناسایی، محاکمه عاملان و مسببان این حرمت‌شکنی و اشد مجازات برای آنان هستیم.
4ـ ما با تقدیر و تشکر از اقدامات روشنگرانه و شجاعانه رسانه ملی در افشاگری جریان فتنه و نقش رسانه‌های وابسته به استکبار و سازمان‌های جاسوسی در تحریک آشوب‌ها، قاطعانه از دولت انقلابی می‌خواهیم از موضع اقتدار و عزت و صلابت در روابط خود با کشورهای حامی منافقین و ضد انقلاب از جمله انگلیس و فرانسه تجدید نظر نماید.
5ـ ملت مسلمان و انقلابی ایران ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام راحل(رحمة الله علیه) و شهیدان انقلاب اسلامی بار دیگر با نایب الامام، ولی امر مسلمین جهان و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، تجدید میثاق نموده و پاسداری از اصل ولایت فقیه را دفاع از ارزش‌های اسلامی و فرهنگ عاشورایی سرور آزادگان جهان، حضرت امام حسین(علیه‌السلام) و اصحاب و یاران باوفایش دانسته و آمادگی خود را برای لبیک و جانفشانی در راه پاسداری از حریم مقدس ولایت اعلام می‌داریم.
والسلام علیکم و رحمة‌‌الله و برکاته
چهارشنبه نهم دی ماه 1388 ه‍جری شمسی
مصادف با سیزدهم محرم الحرام 1431 ه‍جری ‌قمری
مطابق با سی‌ام دسامبر 2009 میلادی
مرگ بر آمریکا ـ مرگ بر اسرائیل
مرگ بر انگلیس ـ مرگ بر منافق

  • سرباز بی سر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی