هیئت فرهنگی مذهبی عشاق الشهداء

پیرو و فدایی امام سید علی خامنه ای رهبر عزیز و نایب صاحب العصر و زمان (عج)

هیئت فرهنگی مذهبی عشاق الشهداء

پیرو و فدایی امام سید علی خامنه ای رهبر عزیز و نایب صاحب العصر و زمان (عج)

نویسندگان
پیوندهای روزانه
عملیات مرصاد افتخار و حماسه بزرگ استان کرمانشاه است
کرمانشاه - معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: عملیات مرصاد افتخار عظیم ایران و حماسه ی بزرگ مردم استان کرمانشاه است.
به گزارش خبرنگار ایرنا "حجت الله دمیاد" روز یکشنبه در نشست برنامه ریزی سالروز عملیات مرصاد گفت: این حماسه و افتخار توسط مردان مرد و شیر زنان ایران و بخصوص استان کرمانشاه در تاریخ ثبت شده است.
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه هم گفت: عملیات مرصاد و جزییات آن مفاهیمی دارد که باید به نسل جوان منتقل شود که دشمنان خود و کشور خود را بشناسند.
سردار "عبدالله ویسی" افزود: عملیات مرصاد بمراتب گسترده تر و با اهمیت تر از عملیات بیت المقدس بود چرا که در عملیات مرصاد با هدف براندازی نظام مقدس با 100 لشگر از مرز غربی آغاز شد که با شکستن خط وارد کشور ایران شدند.
وی افزود: با همت همه مردم ایران و تمام نیروهای نظامی کشور ، تنگه مرصاد به قبرستان منافقین و همه دشمنان ایران تبدیل شد.
وی گفت: برای برگزاری آیین های سالگرد این عملیات هفت کمیته تشکیل شده است که شامل کمیته های نظامی و امنیتی با مسوولیت ارتش، کمیته بسیج ، جوانان و مساجد با مسولیت سازمان ملی جوانان، کمیته فرهنگی ورزشی بعهده بنیاد شهید ، کمیته بانوان بعهده اداره کل امور بانوان، کمیته پشتیبانی و اصناف بعهده اداره بازرگانی، کمیته خبر و اطلاع رسانی بعهده بنیاد حفظ آثار و کمیته هماهنگی بعهده فرمانداری اسلام آباد تشکیل می شود.
  • سرباز بی سر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی